Burmistrz Gminy i Miasta w Witkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: 1. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych i zasiłków alimentacyjnych. 2. Opracowywanie i koordynowanie obiegu dokumentów wpływających do Urzędu Gminy i Miasta zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Prace kancelaryjne związane z funkcjonowaniem biura. 4. Obsługa centrali telefonicznej, faksu i kserokopiarki. 5. Wykonywanie czynności służbowych wynikających ze szczegółowego zakresu czynności i poleceń przełożonych.
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie: preferowane wyższe - kierunki administracyjne i ekonomiczne. 3. Znajomość obowiązujących aktów prawnych (ustaw: o dodatkach mieszkaniowych i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustaw i rozporządzeń dotyczących samorządu gminnego, Kodeksu postępowania administracyjnego). 4. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych (systemów operacyjnych Windows 98, Windows XP, pakietów biurowych MS Office, Open Office i Internetu). 5. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym. 6. Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe: 1. Komunikatywność, wysoka kultura osobista. 2. Umiejętność planowania i organizacji pracy, samodzielność i kreatywność, punktualność, dokładność, rzetelność i odpowiedzialność przy wykonywaniu powierzonych zadań. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie: 1. Podania o przyjęcie do pracy. 2. Życiorysu. 3. Kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje. 4. Kserokopii świadectw pracy. 5. Oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 20 czerwca 2008r. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, ul. Gnieźnieńska 1( pokój nr 21-sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko w Biurze Obsługi Klienta". Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Gminy i Miasta Krzysztof Szkudlarek |